Raširi krila

Vidi zadnju objavu ...

novci za putovanje

Dodan: 03.12.06 @13:09:33

znatizeljna

Gost

0 0

vidim tu ima dosta ljudi koji puno putuju pa imam jedno pitanje. kako skupite i zaradite novce? ja sam student i to mi izgleda nemoguce, a jako bi voljela otici negdje ovo ljeto. :(

Braino

Gost

0 0

Pa gle to ti je vrlo jednostavno... npr. ak imas baku, kumove , i ostalu rodbinu. Dođeš do njih i veliš, bako fali mi još samo 100 E za put u ..., onda odesš teti i veliš fali mi još 50 E za put, komovima opet, i tak obiđeš dosta ljudi... pa skupiš :) Ili posudiš lovo odeš radit u USA, i proputuješ, i vratiš lovu... pozz

davor

Gost

0 0

ja radim poslove svakakve, naravno oni su placeni puno bolje nego oni u SCu. vecinom iz struke. i ono,, kontroliras se ne izlaziti i trositi kao sto trisis uobicajeno, manje kava, prestat pusit :) u menzi jesti meni i skupi se. ja sam bio stvarno svudgje i nisam jos stao :) da kucnem.. naravno roditelje ne ukljucujem u nista osim u slanje razglednice :)

ika

Gost

0 0

bravo bravo samo putujte

davor

Gost

0 0

>ika - Re: novci za putovanje >bravo bravo samo putujte oces s nama :P ?

ika

Gost

0 0

ja sam ti davore bila 3 puta preko CCUSA na work programu i obisla sve drzave osim ME, VT i CT. bila sam u brazilu i kolumbiji kod prijatelja s kojim sam radila. sad radim u jednoj firmi u zg zahvaljujuci US poslodavcima koji su mi dali preporuke.

ako cete biti doma i kukati kako nemate novaca za na more ili "traziti "posao, onda ostanite kuci i idite na jarun. ja sam dobila sto sam htjela uz puno rada u americi.

isla bih opet, ali eto diplomirala sam i radim, ali nema boljeg nego se malo otisnuti i vidjeti sta ima preko bare

UPOZORENJE: STA putovanja ne snosi odgovornost za komentare posjetitelja. Komentari odražavaju osobno mišljenje pojedinca. Zadržavamo pravo na ne-objavu ili obris teme.

All we do is travel

S posjetom i korištenjem web stranice pristajete na kolačić. Pročitajte više o kolačićima.

STA putovanja