Raširi krila

Vidi zadnju objavu ...

informacija o CCUSA radnom programu; hvala

Dodan: 01.08.06 @22:22:40

Lisa

Gost

0 0

Molila bi ako mi netko 'ko ima iskustva sa radnim programima u USA preko CCUSA moze odgovoriti na par pitanjca. Ne poznajem nikoga tko je sudjelovao u tim programima osobno, a kako sam bila u USA kao Au Pair preko jedne druge organizacije, i bila dosta prevarena s njihove strane, eto sada pusem i na hladno, i zelim pitati korisnike njihovih usluga o iskustvima, mogucnostima i zadovoljstvu rada CCUSA.

Ovako, neka sam vrsta studenta (doskolovanje, zavrsen faks no sada na dodatnom studijskom programu u trajanju od jedne godine, izvanredni studij), na proljece 2007. bi trebala zavrsiti s predavanjima i ostali bi mi jos samo ispiti.

Da li s takvim statusom izvanrednog studenta, apsolventa, sa svega tri-cetiri ispita do zavrsetka, mogu sudjelovati u radnom programu na ljeto slijedece godine u USA preko CCUSA.

Doista bi cijenila kada bi mi se javio netko tko je vec sudjelovao u tome i bio apsolvent ili poznaje nekoga sa takvom situacijom. Totalno sam zagrijana za to, volila bi jos malo "izvjezbati" engleski, a i steci neko dodatno zivotno iskustvo na 3-4 mjeseca, pa nakon toga ispolagati ovdje preostale ispite i zapoceti "ozbiljan" zivot.

Hvala puno na svakoj pomoci i informaciji.

pero

Gost

0 0

nestudenti mogu na kamp program i raditi u djecjem kampu.

samo studenti mogu na radni program. ccusa ti rijesi sve dokumente i papirologiju za vizu, ali ti je najbolje ici na independent opciju kad si posao ndjes sama, preko neta, prijatelja, rodbine....

Lisa

Gost

0 0

Hvala puno, puno.

Tak sam nekako i ja shvatila, ali eto ne znam nikoga tko je bio preko njih pa htjedoh cuti od nekog tko ima iskustva u tome.