Raširi krila

Vidi zadnju objavu ...

CCUSA

Dodan: 26.01.06 @16:54:01

dARIO

Gost

0 0

Ma WORK and TRAVEL je odlicna opcija za zabaviti se, NAputovati, NAkupovati ako si spreman i NAraditi se... ja sam vec 4 godine u ovom programu i imam samo dobra iskustva (cak i kad sam zavrsio u bolnici na kraju se pretvorilo u pozitivnu stvar :), stekao sam mnogo poznanika i svake godine sve je bolje.... jos cu ove godine zadnji put otici dok sam student.... ukoliko netko ima pitanja i potrebna mu je pomoc nek se javi....

Zoky

Gost

0 0

Bok ljudi....ja i cura imamo žarku želju ovo ljeto provesti u USA i vidim po forumima da svi pričaju kako je self arangmet bolja opcija.....pa sad ja Vas pitam kako doći do ugovora? gdje šaljete CV, kojim firmama... thx

Linda

Gost

0 0

jel znas nekog iz virginie beach? seka i ja ove godine namjeravamo tamo..prosle godine smo bile u San Diegu i bilo je predobro!! jos nismo pocele trazit job,spremamo se za vikend..ali ako znas neku info,reci..ako ne,nije bed..snalazljive smo mi! :-)

Gost

0 0

btw ovo o virginia beachu je namjenjeno dariu!..a zapravo i bilo kome sa info

Linda

Gost

0 0

@Zoky--idi na ccusa croatia facebook grupu, tamo ti sve pise za one koji idu u usa independent opcijom tj da si sam nades posao!! nikakva mudrost, vjeruj mi :-) sretno ako imas kakvih pitanja u vezi ccusa slobodno me kontaktiraj na linda.ccusa@gmail.com, bila sam proslo ljeto u usa a idem i ovo jer mi je bilo fenomenalno!!!

Zoky

Gost

0 0

bok Linda, hvala ti za inf evo baš ću sad pogledati kaj ima na faceu...a tebi se svakako javim mailom...tnx

jelica

Gost

0 0

imam jedno pitanje. apsolvent sam i imam 3 ispita do kraja, a studentska prava imam do 30.09. Kolko sam skužila, za dobiti vizu treba imati najmanje 3 ispita do diplome i trebaš imati prava 3 mjeseca nakon povratka iz SAD-a. Po tome, ja ne mogu ići budući da imam prava do 30.09.. Ili...?

Tina

Gost

0 0