Raširi krila

Vidi zadnju objavu ...

Tko bi u Irsku?

Dodan: 08.01.06 @19:23:22

Veronika Bronić

Registriran uporabnik

0 0

hei, razmisljam i ja, krajem ljeta za irsku. malo lovice zaradit. takodjer sam studentica. pa ako te ta ideja bude drzala do kraja 6 mj, javi se...

Veronika Bronić

Registriran uporabnik

0 0

takodjer.... krajem 6 mj....ako ne odustanes od ideje do tad....javi se.....

Veky

Registriran uporabnik

0 0

Pozdrav,

Ja planiram u Irsku otic sto prije.Imam certifikat za chair masera i sada zavrsavam za klasicnu masazu(masaza na stolu). Zanima me kakve su sanse se zaposlit ko maser u Irskoj i da li je komplicirani i tesko pokrenut nesto svoje.Takoder ako ima neko primjer svog CV da im posalje ako nije problem cisto da usporedim sa svojim da vidim da li sam dobro napisao.Moj email je veki1191@net.hr ili me mozete potrazit na facebook (Vedran Popović)

Ako neko planira uskoro ici put Irske,javite se pa mozda zajedno odemo,tko zna.Uvijek je lakse u dvoje krenut u ovakvu avanturu

celo nakera

Gost

0 0

zivim u irskoj

soki

Gost

0 0

pozdrav.. namjeravam otic u irsku ovo ljeto. imam zavrsenu srednju trgovacku skolu(prodavac, trogodisnja). nemam nikakvog radnog iskustva. kakve su mi sanse da nadjem posao i da mogu normalno zivit? necu vise ovdje prezivljavat. ako neko ima iskustva i zna sto mi sve treba neka se javi na matija21.ms@gmail.com.

hvala..

Marko

Gost

0 0

Pozdrav ljudi,

Planiram u Irsku u 8 mjesecu pa ako je netko zainteresiran nek se javi.Prijatelja nikad dosta u stranoj zemlji.marko.susak88@gmail.com

Pozdrav

Mateo

Gost

0 0

Pozdrav! Krajem 8mj. planiram ici u Irsku. Imam 24 godine i konobar sam. U Irsku idem sam pa ako ima netko tko želi ići, a nema nikoga tamo i ne ide mu se sam neka se javi. Kontam da je lakše kad nisi sam u nepoznatome. Moj mail je burnrouter@gmail.com

Nina

Gost

0 0

Ima li iko da zna kakva je situacija u Galwey?