Raširi krila

Vidi zadnju objavu ...

amsterdam preporuke

Dodan: 18.11.09 @21:46:46

Gost

0 0

trebam preporuku za amsterdam, išla bi sada između Božića i Nove godine na tri-četri dana.ja sam student a dečko nije,koliko se isplati preko STA ići..mislim za njega koji nije student, ima 29 godina.sve preporuke za smještaj, iskustva...

marco van basten

Gost

0 0

odite u crvenu četvrt i tam se zatvorite na 4 dana, bilo bu vam najljepše u životu

Eni

Gost

0 0

Ako tražite hostel nejbolji je po mom mišljenju Youth Hostel Meeting Point. U strogom je centru, nalazi se na ulazu u crvenu četvrt, kod glavnog željezničkog kolodvora. Hostel nije predivan, ni moderan ali atmosfera i ljudi su odlični. Wc-i su pohvalno čisti, to je najbitnije, a doručak se poslužije do podne za 2,50 eura. Cijena nočenja je 14 eura, ponekad i manje, za sve, studente ili ne. ;)

ADAM

Gost

0 0

koliko su privatne sobe,konkretno za tri osobe (da li imaju tako male sobe?),zanima me kupaonica ,da li se dijeli s ostalima ?HVALA!

Gost

0 0

ah, isto ti ovise cijene..sad npr u hotelu nema šanse da nađeš privatnu sobu, a i cijene su jako povečali sad oko nove godine tak da ti dođe na isto spavaš li s njih osam ili vas dvoje samo. Ja am jedva uspjela nač smještaj od 29.12 do 3.1 i to privatno neku sobu (privatni vlasnik, ne hostel)blizu centra za 70 eur nas dvoje(1 noč) i super sam prošla

Gost

0 0

eh, negdje dijeliš kupaonu a negdje ne..imaš bezbroj mogučnosti, cijene variraju

jelena

Gost

0 0

NOVA GODINA U AMSTERDAMU, bila sam prije par godina i bilo je super, plativo u 4 rate

http://www.algatravel.hr/putovanje.asp?idmeni=62&id=219&select=0

Katarina

Gost

0 0

Smještaj - predlažem couchsurfing Hrana - moje najdraže mjesto u Amsterdamu, restorančić Bolhead: http://media.photobucket.com/image/bolhead%20amsterdam/AdicaRoy/Holland/Holland_Canon146-1.jpg