Raširi krila

Vidi zadnju objavu ...

Koliko kosta to sve preko CCUSA agencije???

Dodan: 05.02.09 @15:09:07

Josip

Gost

0 0

Ekipa,

Primijetio sam da se medu studentima sire netočne glasine oko toga koliko sve to uopće košta kad ideš preko CCUSA agencije. Ovo sto slijedi je malo opsežno ali vrijedi jako puno jer imate uvid u stvarne troškove cijelog iskustva!!!

1)Cijena programa za Indy opciju i sada nakon popusta NIJE 14.000 kuna ili koliko već svi nabadaju: računica je vise nego jasna:

Indy program 375 EUR ( x 7,4) = 2,775 HRK
Visa 136 USD ( x 5,7) = 775 HRK
SEVIS fee 35 USD (x 5,7) = 200 HRK
Avio karta od 4,500 HRK
+ ____________
= 8,250 HRK

2) Potpuna je neistina i laž da studenti ne mogu zaraditi na programima. Računajmo samo da je prosječna satnica 8 USD na sat.
8 USD na sat x prosječnih 8 sati rada dnevno = 64 USD dnevno ( na bazi 8 sati rada, bez prekovremenih i bez extra hours)
64 USD dnevno x 6 dana tjedno = 384 USD tjedno
384 USD tjedno x 4 tjedna = 1,536 mjesečno

Kad na kraju tjedna dobijete ovih 384 USD od toga vam se odbije porez pa vam na kraju ostane cca. 300 USD, medutim vi kad se vratite u HR imate pravo povrata poreza i to vam moze srediti CCUSA. Ja sam prosle godine dobio 850 USD povrata a ove godine ocekujem oko 1000 USD.

Nitko ne radi jedan posao i nitko ne radi samo 8 sati. Uz dužno poštovanje, nijedan student koji radi u HR nema 8,755 HRK mjesečne place!!!! Dakle, uz minimalan rad u mjesec dana se isplati sav uloženi novac. Dalje je cista zarada.

Naravno sve ovisi o vama, koliko će te raditi i da li će te taj novac štediti pa putovati, ili shopingirati ili vratiti novac u hrvatsku. TO OVISI O VAMA!!!

Nadam se da sam Vam pomogao:)

Poz,

xxx

Gost

0 0

+ cca 5000kn deparca i to je oko 13000-14000 kn

Josip

Gost

0 0

Dzeparac nije trosak!!! Dzeparac nosis koliko ti mislis da ti je dovoljno, uostalom taj novac imas kod sebe ako ti zatreba za nesto. Prvu placu vec dobijes nakon prvog tjedna!!!