Raširi krila

Vidi zadnju objavu ...

Viza za Meksiko?

Dodan: 24.04.07 @21:31:00

ana

Gost

0 0

hey davore,

avionom iz amerike (tamo sam studirala pa onda u meksiku) pa u meksiko city (Benito Juarez airport)

ana

Gost

0 0

ponavljam da nisam sigurna dali bi meksikanci danas pustili ljude kako su mene....ja sam izvadila vizu tamo nakon 6 mjeseci jer sam bila student i na kraju me sam faks ucjenio da nabavim student vizu iako su moji u americi dobili potvrdu of meksika da mi netreba niti studentska (no faks u meksiku je ubirao proviziju na medunarodne studentske vize...godinu dana sam tamo bila)

stvarno nisam ni sama pametna sto savjetovati...onda ima se doslovce zivo fuckalo za bilokakve papire

davor

Gost

0 0

ma dobro, ovo je bila iznimna situacija, ne bi nikom to preporucao haha, iako vec u evropi provjeravaju ako nam treba viza, tako da mozda niti u avion ne bi mogli uci.

nevenab

Gost

0 0

Ljudi, da li iko zna da li se bas mora ici u Budimpestu po vizu ili se to moze srediti putem poste...situacija je delikatna, naime nije moguce da se uzme slobodan dan za putovanje gore zbog pocetka radnog odnosa i zamjene u osnovnoj skoli u kojoj radim. Vec uzimam 15 dana za Meksiko:))) Isto tako, da li je moguce dati nekom punomoc, sestri, prijateljici, kumi, da ode po vizu za vas??? Informacije bilo kakve....help!!!:)))

davor

Gost

0 0

odgovorili smo ti i na forumu, ako ti je viza potvrdjena moras ici osobno, postojala je neka agencija koja je kao imala mogucnosti ali ne bi znao vise o tome.

davor

Gost

0 0

Evo napokon smo docekali i taj dan, od 4mj nam ukidaju vize, pa svi koji planiraju ici prije, mozda bolje da se malo strpe. wupii :) source: http://www.mvpei.hr/custompages/static/hrv/templates/_frt_Priopcenja.asp?id=5414

Criss

Gost

0 0

Koliko je to sigurno da se ukidaju jer ja planiram ici 30.3. a to je za koji tjedan pa...????

davor

Gost

0 0