Raširi krila

Vidi zadnju objavu ...

Ryanair

Dodan: 05.02.07 @15:08:19

Tomo

Gost

0 0

Kupio sam karte iz graza za london naravno prek ryanaira, pa me zanima da li ja prije puta trebam potvrditi kartu online??? Jel mi mailom doslo ovako: Passenger are advised to reconfirm their flight times on WWW.RYANAIR:COM Using the REVIEW function 24 to 72 hours prior to scheduled departure. dajte molim vas vasa iskustva da ne zazujim u Grazu bezveze...

ranko

Gost

0 0

sam potvrdi kak su ti rekli. na njihov web i slijedi upute. sretno!

mile

Gost

0 0

poslače ti oni mail par dana prije polaska, sa najnovijim informacijama u vezi leta. ako ne onda napravi kako su ti rekli

tomo

Gost

0 0

odlicno...hvala lijepo...

Mario

Gost

0 0

Tomo (ili bilo tko)...evo pitanjce, imamo isti "problem"...ja sam također kupio kartu i stigao mi je isti mail. E sad, da li si ti to riještio na način da si otišao na njihovu stranicu ili..? Bilo koji odgovor dobro dođe! Hvala unaprijed!

Tomo

Gost

0 0

e kaj se tice tog reconfirm flights, zaboravite... stvarno i ja sam se cimao al fakat nije bed.. Dodjes na aerodrom, pokazes putovnicu i pronadje te na popisu, a nisam nikakav reconfirm napravio prije. Bez brige

Katja

Gost

0 0

Dali postoji neko ogranicenje u kolicini hrane koju nosimo sa sobom(koja naravno nije zivotinjskog porijekla)..ili mogu zbuksat koliko god mi stane..u ono ogranicenje od 15kg?:)

toni

Gost

0 0

Ryanair inzistira na opciji review ukoliko bi doslo do nekih promjena u letu, vrjeme poljetanja i sl. Dakle jednom rezerviran let i placen s kreditnom karticom je sve sto je potrebno napraviti. ako dodje do nekih promjena u letu onda ces dobiti email,

ryanair

Gost

0 0

In the event of a schedule change Ryanair will endeavor to contact all passengers via the email address supplied at the point of booking, however we do recommend that passenger reconfirm their flight booking prior to departure by reviewing their booking on line.

If a Ryanair flight is time changed significantly (more than 3 hours before or after the original departure time) and no suitable alternative flight is available, we will, upon application, offer a Travel Credit or a refund for all monies paid in respect of the time changed flight, without further liability

UPOZORENJE: STA putovanja ne snosi odgovornost za komentare posjetitelja. Komentari odražavaju osobno mišljenje pojedinca. Zadržavamo pravo na ne-objavu ili obris teme.

All we do is travel

S posjetom i korištenjem web stranice pristajete na kolačić. Pročitajte više o kolačićima.

STA putovanja
Andrije Hebranga 22, 10 000 Zagreb

0800 19 98

info@staputovanja.com

Svaki radni dan nas između 9 i 17 sati možete dobiti na telefonskim brojevima:

ZAGREB
T: 01 488 63 40
M: 099 488 63 40
F: 01 488 63 45
L: Ulica Andrije Hebranga 22, Zagreb

LJUBLJANA
T: +386 (0)1/ 439 16 90
T: +386 (0)1/ 439 16 91
M: +386 (0)41 612 711
L: Ajdovščina 1, Ljubljana