Jeftine avio karte STA Putovanja
Forum
viza za australiju??
Dodan: 05. 12. 2005 @01:05:42
equj
Gost
Glasajte ZA Glasajte PROTIV
Glasova: 0

..ej ljudi jel mi ko moze rec kako treba doc do vize za aus.. ja sam cuja da trebe nestp preko beca ali da je cesto odbiju pogotovo ako si student i koliko se ceka odgovor dana... i koja je naj karta za sydney i koliko taksa ide otprilike na kartu.. hvala

Re: viza za australiju??
Dodan: 05. 12. 2005 @11:21:18
moma
Gost
Dodan: 05. 12. 2005 @11:21:54
koko
Gost
Dodan: 06. 12. 2005 @08:12:03
zrinka
Gost
viza se dobiva na ambasadi u zagrebu, u kaptol centru i mozes je dobiti u jedan dan ako imas sve dokumente
Dodan: 08. 12. 2005 @22:25:27
biba
Gost

hey

ja sam predala molbu za australiju prije dva tjedna i isto sam student pa su mi je odobrili i putujem za deset dana

Dodan: 08. 12. 2005 @22:27:17
biba
Gost
nije komplicirani i nije nikakav uvijet ili problem sto si student..mislim da ti njih ipak vise zanima bankovno stanje i garantni list...sretno
Dodan: 09. 12. 2005 @09:56:15
Ivan
Gost
brakovno stanje?ne kuzim...kaj je dobro da si udata/ozenjen...ili je..a garantno pismo se salje gdje u ambasadu ili?mozes li mi molim te to malo objasnit?
Dodan: 09. 12. 2005 @12:46:28
biba
Gost
bankovno stanje...pa ipak mislim da je lakse ako malo natuces racun tako da oni vide da neces bit ne teretu drzavi.Ja idem sa deckom i radi toga sam mislila da ce nam biti teze dobiti vizu ali zena nam je rekla da to nije nikakav uvijet za odobrenje vize.moras imat garantno pismo,netko tko te zove u australiju mora ti to poslat i to ti je vec pola posla.ako ides preko neke agencije onda bi ti oni sve trebali sami srediti a ako sam ides sa zenom ili vec...onda moras otici u ambasadu i trazit formulare za turisticku vizu(sve to imas i na netu-da vidis kako to izgleda) i kad to ispunis vec si odi pogledat karte jer je uzasno velika potraznja tako da se moras osigurat...sretno
Dodan: 10. 12. 2005 @13:55:31
Ivan
Gost